Aquest document estableix els termes i condicions generals aplicables als serveis oferts per Opengea SCCL (CIF F70709969), sota la marca comercial Intergrid. L’acceptació d’aquests termes és condició indispensable per a la contractació i ús dels serveis prestats.
1. Identificació de les parts
El proveïdor del servei és Opengea SCCL, amb CIF F70709969 i domicili social a Catalunya. L’usuari és la persona física o jurídica que contracta qualsevol dels serveis oferts a través del lloc web d’Intergrid o mitjançant contracte directe.
2. Descripció dels serveis
Intergrid ofereix serveis digitals com:
- Registre i gestió de dominis
- Allotjament web compartit, VPS i servidors dedicats
- Correu electrònic i email màrqueting
- Creació de llocs webs autogestionables
- Comerç electrònic i sistemes de micromecenatge
- Desenvolupament i allotjament d'aplicacions web
- Serveis de seguretat, còpies de seguretat i monitoratge
3. Condicions generals d’ús
- L’usuari es compromet a fer un ús responsable dels serveis, evitant qualsevol actuació que pugui afectar la seguretat, estabilitat o legalitat del sistema.
- Queda prohibit l’ús dels serveis per a l’enviament de correu brossa (spam), distribució de malware, activitats il·lícites, o qualsevol acció contrària a la legislació vigent.
- Els recursos contractats són personals i intransferibles, llevat de pacte exprés.
4. Alta, accés i gestió del compte
Per accedir als serveis, l’usuari ha de registrar-se proporcionant dades verídiques i actualitzades. L’usuari és responsable de custodiar les seves credencials i de qualsevol activitat realitzada des del seu compte.
5. Preus i condicions de pagament
- Els preus dels serveis es troben disponibles al lloc web o mitjançant pressupost personalitzat.
- Els pagaments es fan per avançat i poden ser mensuals, trimestrals o anuals.
- En cas d’impagament, Intergrid podrà suspendre temporalment o cancel·lar definitivament el servei.
6. Durada i renovació
Els serveis tenen la durada indicada a la contractació. La renovació pot ser automàtica si l’usuari no comunica la seva voluntat de cancel·lar amb un mínim de 15 dies d’antelació.
7. Nivell de servei (SLA)
Intergrid ofereix un compromís de disponibilitat del 99,9% mensual en serveis d’allotjament, excepte en casos de força major, manteniment programat o incidències fora del seu control.
8. Suport tècnic
Intergrid proporciona suport tècnic a través de correu electrònic o sistema de tiquets. El temps de resposta habitual és de menys de 24 hores laborables.
9. Propietat intel·lectual i continguts
L’usuari és el responsable i propietari del contingut allotjat. Intergrid no exerceix cap dret sobre els continguts i només accedirà a ells amb finalitats tècniques, legals o de seguretat.
10. Protecció de dades i confidencialitat
Intergrid compleix el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD). Les dades personals recollides són tractades de forma confidencial i mai no seran cedides a tercers sense consentiment, llevat d’obligació legal.
11. Còpies de seguretat
Intergrid realitza còpies de seguretat regulars per garantir la recuperació de dades, però l’usuari és el darrer responsable de conservar còpies pròpies si el servei no inclou garanties específiques de backup.
12. Limitació de responsabilitat
Intergrid no es fa responsable de danys derivats d’usos inadequats, accés no autoritzat, fallades de tercers o incidències tècniques alienes. Qualsevol responsabilitat directa quedarà limitada al cost del servei contractat durant el període afectat.
13. Resolució del contracte
Intergrid podrà suspendre o resoldre el contracte si l’usuari incompleix els termes, fa un ús indegut dels serveis o no atén les obligacions de pagament. L’usuari podrà resoldre el contracte avisant amb un mínim de 15 dies.
14. Modificacions dels termes
Intergrid es reserva el dret a modificar aquestes condicions. Les modificacions s’informaran amb un mínim de 15 dies naturals mitjançant correu electrònic o avís al web.
15. Legislació i jurisdicció
Aquestes condicions es regeixen per la legislació catalana i espanyola. En cas de conflicte, les parts se sotmetran als jutjats de Barcelona.
16. Contacte i notificacions
Per a qualsevol consulta, l’usuari pot contactar amb Intergrid a través del correu: suport@intergrid.cat.
Darrera actualització: 2024