Dokumentu honek Opengea SCCL (CIF F70709969) enpresak Intergrid marka komertzialaren azpian eskaintzen dituen zerbitzuen termino eta baldintza orokorrak ezartzen ditu. Baldintza hauek onartzea ezinbestekoa da zerbitzu horiek kontratatzea eta erabiltzea.
1. Zatien identifikazioa
Zerbitzuaren hornitzailea Opengea SCCL da, F70709969 CIF zenbakia duena eta Katalunian duen egoitza soziala duena. Erabiltzailea Intergrid webgunearen bidez edo zuzeneko kontratuaren bidez eskaintzen diren edozein zerbitzu kontratatzen duen pertsona fisiko edo juridiko bat da.
2. Zerbitzuen deskribapena
Intergrid-ek hurrengo digital zerbitzuak eskaintzen ditu:
- Domeinuen erregistroa eta kudeaketa
- Web-gune partekatua, VPS eta zerbitzari dedikatuak
- Posta elektronikoa eta email marketinga
- Web gune auto-kudeagarrien sorkuntza
- Elektroniko merkataritza eta mikromezenazgo sistemak
- Web aplikazioen garapena eta ostapena
- Segurtasun zerbitzuak, segurtasun kopiak eta monitorizazioa
3. Erabilera baldintza orokorrak
- Erabiltzaileak zerbitzuen erabilera arduratsua egiteko konpromisoa hartzen du, segurtasuna, egonkortasuna edo sistemaren legalitatea kaltetu dezakeen edozein ekintza saihestuz.
- Zerbitzuen erabilera debekatuta dago spam posta bidaltzeko, malware banatzeko, jarduera ilegalei buruz edo egungo legeriaren aurka dagoen edozein ekintzari buruz.
- Kontratatutako baliabideak pertsonalak eta intransferibleak dira, adostasun esplizituaren salbuespenarekin.
4. Kontuaren sortzea, sarrera eta kudeaketa
Zerbitzuetara sartzeko, erabiltzaileak izena eman behar du, datu egiazkoak eta eguneratuak emanez. Erabiltzailea bere kredentzialak zaintzeko arduraduna da, eta bere kontutik egindako edozein jarduera.
5. Prezioak eta ordainketa baldintzak
- Zerbitzuen prezioak webgunean edo pertsonalizatutako aurrekontuan daude eskuragarri.
- Ordainketak aurreratuta egiten dira eta hilabetero, hiruhileteroko edo urtero izan daitezke.
- Ordainketa gabe, Intergrid-ek aldi baterako edo behin betiko zerbitzua eten edo ezeztatu ahal izango du.
6. Iraupena eta berritzea
Zerbitzuak kontratazioan adierazitako iraupena dute. Berritzea automatikoa izan daiteke erabiltzaileak ez badio bere nahiaketa bertan behera uzteko asmoa komunikatzen, gutxienez 15 egun lehenago.
7. Zerbitzu maila (SLA)
Intergrid-ek hilabetero %99,9ko eskuragarritasun konpromisoa eskaintzen du ostatu zerbitzuetan, indar nagusiaren kasuetan, programatutako mantenuan edo bere kontrolpean ez dauden gertakarietan izan ezik.
8. Tekniko laguntza
Intergrid-ek e-posta edo txartel sistema bidezko teknikoki laguntza ematen du. Erantzun denbora ohikoa 24 ordu lanegunetik beherakoa da.
9. Jabetza intelektuala eta edukiak
Erabiltzailea da edukia gordetzeko arduraduna eta jabea. Intergrid-ek ez du edukien gaineko eskubiderik betetzen eta teknikoa, legala edo segurtasun-zuzenbideak dituzten helburuak lortzeko soilik sartuko da haietan.
10. Datuen babesa eta konfidentzialitatea
Intergrid betetzen du Datu Babeserako Araubide Orokorra (DBAO). Bildutako datu pertsonalak konfidentzialki tratatzen dira eta inoiz ez dira hirugarren batzuei baimenik gabe utziko, legezko betebeharra izan ezik.
11. Babeskopiak
Intergrid-ek datu berreskurapenaren bermatzeko segurtasun-kopiak egiten ditu era erregularrean, baina erabiltzailea da azken arduraduna bere kopia propioak mantentzean, zerbitzuak ez baditu backup-erako berme zehatzik.
12. Erantzukizunaren mugapena
Intergrid ez da arduratuko erabilerak ez egokiak, baimenik gabeko sarbideak, hirugarrenen hutsak edo kanpoko arazo teknikoak eragindako kalteengatik. Zuzeneko edozein erantzukizun muga izango da kontratatutako zerbitzuaren kostua, eragindako aldiaren arabera.
13. Kontratuaren ebazpena
Intergrid kontratua eten edo ebatzi ahal izango du erabiltzaileak baldintzak urratzen baditu, zerbitzuak gaizki erabiltzen baditu edo ordainketa betebeharrei ez badie erantzuten. Erabiltzaileak kontratua ebatzi ahal izango du, gutxienez 15 eguneko abisua emanez.
14. Baldintzen aldaketak
Intergrid-ek baldintza hauek aldatzeko eskubidea gordeko du. Aldaketak gutxienez 15 egun natural lehenago jakinaraziko dira, posta elektronikoaren bidez edo webgunean abisua emanez.
15. Legegintza eta jurisdikzioa
Baldintza hauek Kataluniako eta Espainiako legeriak arautzen ditu. Gatazka kasuan, aldeak Barcelonako epaitegietara joango dira.
16. Kontaktua eta jakinarazpenak
Edozein kontsultarako, erabiltzaileak Intergrid-ekin harremanetan jarri daiteke posta elektronikoaren bidez: suport@intergrid.cat.
Azken eguneraketa: 2024